Shop Mobile More Submit  Join Login
×


Details

Submitted on
December 24, 2007
Image Size
1.9 MB
Resolution
3000×3000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
424
Favourites
6 (who?)
Comments
41
Downloads
5
×
Grimmy by seenemehike Grimmy by seenemehike
:iconseenemehike:

Grimmyby seenemehike

hehe i made a grimmjow doll for :iconmitithic: for christmas

it has a shirt now :D a cute shirt xD i hope she liked eeet
oh and the hat is just fer fun:D
Add a Comment:
 
:iconlitle-noa:
Litle-Noa Featured By Owner Jan 30, 2011  Student Traditional Artist
i bid 63 points!
Reply
:iconmshizuko:
mshizuko Featured By Owner Apr 10, 2008
I'd tap that.
Reply
:iconseenemehike:
seenemehike Featured By Owner Apr 11, 2008   Traditional Artist
all night long bb ;D
Reply
:iconpaty-wolf:
Paty-wolf Featured By Owner Apr 1, 2008  Hobbyist Digital Artist
OMG :omg: ...i want too..:tears:
Reply
:iconseenemehike:
seenemehike Featured By Owner Apr 4, 2008   Traditional Artist
mwahahah >: D
Reply
:iconpaty-wolf:
Paty-wolf Featured By Owner Apr 5, 2008  Hobbyist Digital Artist
You are bad :tears: XD
Reply
:iconseenemehike:
seenemehike Featured By Owner Apr 5, 2008   Traditional Artist
..maybe ;D
Reply
:iconpaty-wolf:
Paty-wolf Featured By Owner Apr 5, 2008  Hobbyist Digital Artist
:horny:
Reply
:iconmitithic:
Mitithic Featured By Owner Dec 26, 2007
My Grimmy. :heart:
Reply
:iconseenemehike:
seenemehike Featured By Owner Dec 26, 2007   Traditional Artist
hehe ^^
Reply
:iconspiritbunny:
spiritbunny Featured By Owner Dec 25, 2007
mwahahaha i have touched that grimmy! HE HAS FELT MY TOUCH LOL
Reply
:iconseenemehike:
seenemehike Featured By Owner Dec 25, 2007   Traditional Artist
it wasnt the same when you touched it.. so basically ..what you touched was an.. embryo or some shit like that >: D
Reply
:iconspiritbunny:
spiritbunny Featured By Owner Dec 25, 2007
WHATTAYA MEAN BY THAT!? embryo. thats like... thaking pedophilia on a whole new level XD
Reply
:iconseenemehike:
seenemehike Featured By Owner Dec 25, 2007   Traditional Artist
YESM! you´re such a sick little girl..eeew touching poor defenceless embryos YOU SHOULD KNOW BETTER!!
Reply
:iconspiritbunny:
spiritbunny Featured By Owner Dec 26, 2007
WHAT!? But he liked it >___< And besides I have the magic touch! You know you like it too! xD
Reply
:iconseenemehike:
seenemehike Featured By Owner Dec 26, 2007   Traditional Artist
oh baybeh ;p you know i do
Reply
:iconartificialxkisses:
artificialXkisses Featured By Owner Dec 25, 2007   Traditional Artist
mad cute <3
Reply
:iconseenemehike:
seenemehike Featured By Owner Dec 25, 2007   Traditional Artist
thanks ^_^
Reply
:iconkima-chi:
Kima-chi Featured By Owner Dec 24, 2007   Filmographer
That is adorible <3 *wants one of my characters like that*
Reply
:iconseenemehike:
seenemehike Featured By Owner Dec 25, 2007   Traditional Artist
thanks >:D i couuuld make one >:B
Reply
:iconkima-chi:
Kima-chi Featured By Owner Dec 25, 2007   Filmographer
*-* I would love you forever if you could, But what could I give you in return *has no spare cash*
Reply
:iconseenemehike:
seenemehike Featured By Owner Dec 25, 2007   Traditional Artist
haha i dont know :D think of something ;P but eet could take me some time cause right now i´m making a big (:D) neji for my friend she lives faar away and mailing it to her(plus some other crap) takes all my money -__- so it could take me a few weeks to get money and supplies again TT_TT i lose tho i´m sure i could think of some genius way of getting money ...hmmm
Reply
:iconkima-chi:
Kima-chi Featured By Owner Dec 25, 2007   Filmographer
Hmm....*ponders* Lets see...I could draw you stuffs *is willing to be a temperaly inslaved artist*....XD I could send you stamps in the mail to cover the mailing fee. *ponders for the rest* Hmm...I could give you a Da subscription after I finish off paying my china trip. That should only be about 2 more pay checks if that...hm...

About how much do they cost to make?

Also, You friend is one lucky girl. <3 Neji is sexy <3
Reply
:iconseenemehike:
seenemehike Featured By Owner Dec 26, 2007   Traditional Artist
hehe a drawing and the stamps would be ok ;P no need for teh subscription

well the cost depends on theyr size...if i buy the skin material then i buy alot at once so i could make alot of lil ones or about 2 big ones so thats about 10 dollars ( mwahha i have teh pover to convert moneyz >: D ) then the hair is like ..3.- ..i need to buy new face making stuff which costs like 4.- and some lil things i need cost like..3.- or so..ohh and the stuffing material is 3.- but theres ALOT of it for that money xD i love to make them tho

and yees usually neji is smex but my doll is just silly [link]
Reply
:iconkima-chi:
Kima-chi Featured By Owner Dec 26, 2007   Filmographer
Sweet!! How much would I need to send you? *doesnt even know where Estonia is* (°д°)-

Wow...So that is about 23-ish...Hmm that is a lot cheaper then I thought it would be. I thought it would be about 40-50 dollars to make *is a bit oblivious to teh fabric world*

XD OMG that is so adorrible!!! Neji looks so cute <33
Reply
:iconseenemehike:
seenemehike Featured By Owner Dec 26, 2007   Traditional Artist
it miight take more money -__- everything changes soo fast
and uhm.. about the stamps.. your post office thingus must have a vebsite and if you look around you can find the prices.. i dont know if they´re the same as here.. but i know it depends on how much the thing i send you weighs.. if you send meh too many stamps i´ll send you chocolate to make the box thing heavier xD and well..estonia is in europe.. next to finland and russia :O
Reply
(1 Reply)
:iconsakurahime9892:
SakuraHime9892 Featured By Owner Dec 24, 2007
It's sooooooooo cute!
Reply
:iconseenemehike:
seenemehike Featured By Owner Dec 25, 2007   Traditional Artist
thankyouuuuu ^^
Reply
:iconkeredan:
Keredan Featured By Owner Dec 24, 2007
Eeee, that's adorable.
Reply
:iconseenemehike:
seenemehike Featured By Owner Dec 25, 2007   Traditional Artist
thanks :p i trieeeed , not much like grimmjow tho xD
Reply
:iconboxno:
boxno Featured By Owner Dec 24, 2007  Hobbyist Digital Artist
OMG SO CUTE! Its Grimmjow!
Reply
:iconseenemehike:
seenemehike Featured By Owner Dec 25, 2007   Traditional Artist
heeee :D thankyouu its even more cute with his lil shirt xD
Reply
Add a Comment: